Jom KLIK sini..

Dapatkan hadiah menarik di sini..KLIK!

Suka Blog! ini..?LIKE la..hehe

Sufi's FC

Thursday, December 30, 2010

Ceritera Badak Sumbu dan Monyet...hehe

Dalam sebuah hutan di negeri X,ada seekor badak sumbu dan seekor monyet.Mereka memang tak pernah baik,selalu aja bergadoh.Nk dijadikan cerita,pada suatu hari sedang badak dan monyet bergaduh,mereka terjumpa sebuah teko ajaib.Dipendekkan cerita,setelah digosok-gosok,keluarlah jin.Jin itu setuju untuk mengabulkan tiga permintaan bagi kedua-dua binatang tersebut.

Permintaan pertama si Badak :Sya nak semua badak sumbu di dalam hutan ini adalah betina ,kecuali saya..hehe.(smbil ketawa menampakkan giginya yang kuning)

Permintaan pertama monyet :saya mahu sebuah motor HARLEY DAVIDSON.Jin kelipkan mata,dan PLING !!!..semua badak sumbu di dalam hutan menjadi betina.Selepas itu,ada sebuah motorsikal HARLEY DAVIDSON 1000cc warna merah jambu dihadapan monyet.

Permintaan kedua badak :saya mau semua badak di negeri X ni betina kecuali saya...hehehe !

Permintaan kedua monyet :saya mahu jaket kulit hitam dengan helmet PINK.jin kelipkan mata lagi,PLING !!!..semua badak di negeri X jadi betina dan monyet mendapat barang-barang untuk motorsikalnya itu

Jin itu pon berkata ,"Ini permintaan terakhir kamu,fikirlah dengan sebaik-baiknya."....

Badak pon berfikir sejenak,lepas itu terus berkata,"saya mau semua badak sumbu kat X ini jadi betina yang cun melecun...kecuali saya..
JIn pon kelipkan mata,maka tinggallah badak itu satu-satunya badak jantan di dalam hutan di X ini.

"hah monyet,kamu nak apa pulak..??Kasut but kulit kew..??"..tanya jin tersebut..

MOnyet memakai helmet,naik atas motor HARLEY DAVIDSONnya,start enjin,kemudian melihat pada badak yang tersengih lebar..kata sang monyet........
"aku mau badak tu jadi .....

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
GAY !!!!!!!!!!!!!!!
jin itu pun kelipkan mata,"PLING !!!"

Maka meraunglah badak sumbu itu sepuas2puasnya..seraya berkata......
MANA AKU NAK CARI BADAK JANTAN NI NYAH !!!!ISHK !!MAK TAK KUAAASSSSSAAAAA NYAH..!!


hahahahahahaha !!lol

LIKE..??Jangan lupa tinggalkan link dan follow yew..!:)

1 :orang bersekongkol:

Razy said...

hahahaha...mangkuk ayun betol..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...